marisbetraktelser

Direktlänk till inlägg 18 mars 2015

Stillestånd

Av Mari - 18 mars 2015 16:12

Nog är det väl märkligt... När jag nu äntligen börjat blogga igen så står det alldeles still i huvudet och jag har helt plötsligt ingenting att skriva tycks det. Fast egentligen kanske det handlar om min vanliga prestationsångest. Allt jag gör ska vara så bra, allt jag skriver så intressant, helst ska varje nytt inlägg vida överträffa det föregående.


Men eftersom det inte hänt nåt särskilt spännande i mitt liv just idag så får ni här en bild på min middagstallrik. Crème fraichen var lite vild idag.


 

 
 
Ingen bild

Jo

4 april 2015 23:59

Kan den vara gjord på vildkossa, kanske? Många år sedan jag ens tänkte på att man kan äta fiskpinnar, blir lite sugen faktiskt. Här är det korv och potatis som gäller för stunden.

Mari

22 april 2015 14:55

Ja man kan faktiskt äta fiskpinnar, hur otroligt det än låter! ;) Men jag skulle gärna haft korv och potatis istället.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mari - 5 juni 2015 14:54

Nu var det länge sen jag skrev igen... Det har inte saknats uppslag, jag tänker ungefär en gång om dagen att "det där kunde jag skriva ett inlägg om", men det är den där förmågan att ta mig för och slutföra saker som inte är riktigt på topp. Ska förs...

Av Mari - 23 april 2015 17:28


Hade nån vag idé om en ljus, akvarelliknande målning, men den får jag nog ta tag i en annan gång. Den här tavlan blev visserligen ganska ljus, men jag tycks inte kunna låta bli att kludda på massor med färglager... Men det är ju roligt att kludda! Oc...

Av Mari - 22 april 2015 14:57


När jag började med akrylmålning för några år sen så var det mest för att jag skulle ha nåt att hänga upp på väggarna i min nya lägenhet. Jag ville ha nåt som verkligen var jag. Det har blivit rätt många tavlor sen dess, men mina väggar är fortfarand...

Av Mari - 22 mars 2015 13:25

En sak som kanske inte alla vet, eller förstår fullt ut även om dom vet, är att jag sen många år tillbaka har "låga" perioder. Inte så att jag blir djupt deprimerad och vill avsluta mitt liv, nej nej till det älskar jag livet alltför mycket. Men jag ...

Av Mari - 5 mars 2015 19:49


Trots att det bara är början av mars och dessutom en rätt kall dag så har vårkänslorna börjat spira så smått. (Kanske till och med lite mer än smått? Hihi...)  Sånt tycker jag man gott kan få fira med en glass i solen även om man som jag går på nåt s...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards